duminică, 17 iunie 2012

Joey DeMaio

33 de comentarii:

Jucarii copii spunea...

cool photos:)

Pensiuni Busteni spunea...

nu e genul meu :(

Coafuri spunea...

Este o poza buna ;)

Cazare Sinaia spunea...

Nu stiu cine e asta...dar sunt misto pozele :D

Rca ieftin spunea...

Bune pozele intr adevar:)

Ferestre termopan spunea...

nice,a iesit foarte bine in poza:D:D

Credite spunea...

Imi place cum arata cu lumina aia albastra :)

Spalatorie auto spunea...

Face parte dintr o trupa renumita!:)Manowar

Vopsitorie auto spunea...

Nu stiam din ce trupa face parte,interesant!:)

Telefoane de vanzare spunea...

Habar nu aveam de el..super pozele!:)

Canapele extensibile spunea...

Imi place si el..si trupa lui!:)

Implant dentar spunea...

Nu stiam de el..!

Imbracaminte online spunea...

Este foarte bun :)

Radio online spunea...

S-a facut cunoscut pe vocea lui!Bravo lui..:)

Carti online spunea...

N am auzit de el pana acum..:)

Masini de inchiriat spunea...

Foarte frumoase si expresive pozele :) cat despre personaj... nu prea stiu despre cine este vorba :D

Cabinet stomatologic spunea...

Imi place mult ca ne ai adus in vedere un artist care a reusit multe ! frumoase pozele..:)

Produse bio spunea...

Imi place mult de el..:)

Pensiuni Sinaia spunea...

Nu este chiar pe gustul meu .. Pozele insa, sunt foarte reusite si din ce am citit despre el pe internet, a avut o viata foarte interesanta :)

Produse naturiste spunea...

chiar e bun in ceea ce face :)

Proiecte de case spunea...

Pozele sunt superbe :X obijnuiam sa il ascult foarte mult ! :)

Bijuterii handmade spunea...

rock the world :)

Auto secondhand spunea...

imi place mult de el!

Canapele piele spunea...

Imi place foarte mult de el si il respect datorita faptului ca a stiut sa isi faca un nume folosindu si talentul!

Transport marfa spunea...

A avut o viata palpitanta, si este un artist foarte bun!

Revelion restaurant spunea...

imi place de el

Unghii cu gel spunea...

Nu stiu cine este acest Joey DeMaio dar imi plac foarte mult pozele :)

Masaj erotic Bucuresti spunea...

Este foarte bun ca artist si il respect foarte tare!!

Chat online spunea...

Imi place foarte ca artist..!:)

Web design spunea...

Foarte draqgute pozele :D chiar imi plac :x

Xxx spunea...

Interesant!:) Eu din pacate nu am auzit inca melodiile lui dar le voi asculta pe viitor!

Sex shop spunea...

Hm..nu am auzit de el pana acum..:)

Poiana Brasov spunea...

Fantastica trupa, extraordinar basist! Nu numai ca face parte din trupa Manowar, este chiar fondatorul.

Related Posts with Thumbnails