duminică, 17 iunie 2012

Joey Tempest

45 de comentarii:

Jucarii copii spunea...

I used to like him!!:)

Pensiuni Busteni spunea...

eeee...asa da :P

Coafor spunea...

Imi place :D

Cazare Sinaia spunea...

Nice, i like it!

Rca ieftin spunea...

Preferatul meu!!:)

Ferestre termopan spunea...

hmm imi pare cunoscut dar nu stiu de unde sa-l iau...am sa caut pe internet mai multe despre el:d

Credite nevoi personale spunea...

Ce unghi bun :P

Spalatorie auto spunea...

Super pozele!:)

Vopsitorie auto spunea...

E bine intotdeauna sa apreciezi pe cine merita!:)

Telefoane de vanzare spunea...

Controversat artist..

Canapele extensibile spunea...

Imi place foarte mult de el ..avand in vedere ca e doar un artist si nu se implica prea mult in publicatiile murdare ale mass media!:)

Implant dentar spunea...

Imi place de el si ca artist si ca om!

Gresie spunea...

Este foarte tare ;)

Imbracaminte online spunea...

I like it :D

Radio online spunea...

L am ascultat de foarte multe ori! imi place

Carti online spunea...

Un artist adevarat:)

Masini de inchiriat spunea...

Nu il stiu foarte bine, dar am auzit numai lucruri bune despre el :)

Silicoane spunea...

imi place mult de el :X

Cabinet stomatologic spunea...

Imi placea foarte mult acum ceva timp..

Produse bio spunea...

Interesante pozele ale artistului..:)

Pensiuni Sinaia spunea...

Mda. Presupun k este un artist contemporan :D nu am auzit de el sincera s fiu .. dar pozele sunt foarte frumoase :)

Produse naturiste spunea...

imi place :)

Anunturi auto spunea...

like it!

Proiecte de case spunea...

Foarte frumos ! Imi plac foarte mult pozele :)

Dame de companie spunea...

am auzit numai lucruri bune despre el...

Bijuterii handmade spunea...

good music never die :)

Auto second hand spunea...

un artist complet!

Canapele piele spunea...

Este unul din artistii mei preferati!:)

Transport agabaritic spunea...

Foarte dragute pozele si descrierea :)

Transport marfa spunea...

Imi place foarte mult de el pentru ca este un artist complet!

Revelion restaurant spunea...

dragut :)

Unghii cu gel spunea...

Imi place foarte mult Joey Tempest ! Si pozele sunt geniale :X

Cazare revelion spunea...

imi place de el :X

Unghii false spunea...

Imi place foarte mult de Joey Tempest ! Si pozele sunt foarte frumoase !

Transport persoane spunea...

Imi place foarte mult muzica lui!

Web design, Design site spunea...

Nu am mai auzit pana acum de Joey Tempest :D dar imi plac foarte mult pozele ;;)

Usi termopan spunea...

Imi place foarte mult!

Videochat spunea...

Foarte dragute pozele..:)

Oferte last minute spunea...

Sunt fana al lui!

Cazare Mamaia spunea...

Imi place cum canta!

Munca in strainatate spunea...

Abia astept sa il ascult live!

Rochie mireasa spunea...

Abia astept acest moment!

Cazare Busteni spunea...

Imi plac foarte mult piesele lui!

Sex spunea...

Chiar tare omul asta..!:)

Shop sex spunea...

Multi "artisti" ar avea de invatat de la el

Related Posts with Thumbnails