sâmbătă, 16 iunie 2012

Nikki Sixx & Tommy Lee

31 de comentarii:

Anonim spunea...

Tare misto, fratioare.

Jucarii copii spunea...

Foarte tare!!!:)

Pensiuni Busteni spunea...

interesant :)

Coafuri mireasa spunea...

Nice nice ;)

Cazare Sinaia spunea...

E foarte misto poza aia cu statuia.

Rca ieftin spunea...

Ar trebuii sa pui mai multa descriere..:)

Ferestre termopan spunea...

hmm aceste imagini ma fac sa ma gandesc la within temptation...

Spalatorie auto spunea...

Interesant!:)apreciez mult gusturile tale:)

Vopsitorie auto spunea...

Oricine apreciaza arta atunci cand o vede!:)

Telefoane de vanzare spunea...

Interesant articol..o poza face cat o mie de cuvinte!:)

Canapele extensibile spunea...

imi plac posturile tale!:)

Implant dentar spunea...

Trebuia sa pui si tu niste detalii mici.:p

Imbracaminte online spunea...

Interesant :D multumim pt articol :)

Radio online spunea...

Se potrivesc impreuna..:)

Carti online spunea...

Fac o pereche buna..

Masini de inchiriat spunea...

hmmm rock ? :D hehe. oricum pozele sunt foarte reusite :)

Silicoane spunea...

canta bine :)

Cabinet stomatologic spunea...

Foarte tare a 3 a poza..;)

Produse bio spunea...

Fac o pereche pe cinste..:)

Pensiuni Sinaia spunea...

Un sfat :D Pune si u mai multa descriere pt k nu oricine ii cunoaste, dar cu ajutorul tau o putem face acum :D nu e niciodata prea tz pt a cunoaste un artist :X

Produse naturiste spunea...

imi place mult de ei

Anunturi auto spunea...

super tare!:X

Proiecte de case spunea...

Imi place foarte mult de ei :)

Bijuterii handmade spunea...

old, vintage but good

Auto second hand spunea...

super tare!

Canapele piele spunea...

Un parteneriat de succes!

Transport agabaritic spunea...

Imi plac foarte mult articolele tale si cred k ar mai trebui actualizate :) :D

Transport marfa spunea...

Si adauga si cate o descriere mai detaliata pentru necunoscatori!

Revelion restaurant spunea...

sunt foarte tari

Unghii cu gel spunea...

Am fost si la un concert al lor, imi plac foarte mult !!

Aer conditionat mobil spunea...

Nu am auzit de ei si asta pentru ca nu ascult acest gen de muzica!

Related Posts with Thumbnails